• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Beviljad 500000 Collector

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
D

Ddss

Gäst
Poäng: 0
Jag blev också beviljad 500k hos Collector i helgen. 3.4% UC. Lån ca 1.6m. Årinkomst 2.7m (även om man bara kan lägga in 1.5m som max på Lendo.

Någon som vet om man kan signera digitalt och hur snabbt de betalar ut?
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Års inkomst på 2.7 mille o behöva låna...
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
362
Mottagna reaktioner
107
Poäng
307
Jag blev också beviljad 500k hos Collector i helgen. 3.4% UC. Lån ca 1.6m. Årinkomst 2.7m (även om man bara kan lägga in 1.5m som max på Lendo.

Någon som vet om man kan signera digitalt och hur snabbt de betalar ut?
Jepp..allt sker digitalt. För mig tog det ca 3 dagar sen va allt klart. Supersmidiga
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
695
Poäng
637
Jag blev också beviljad 500k hos Collector i helgen. 3.4% UC. Lån ca 1.6m. Årinkomst 2.7m (även om man bara kan lägga in 1.5m som max på Lendo.

Någon som vet om man kan signera digitalt och hur snabbt de betalar ut?

Man fyller väl bara i månadsinkomst och inte årsinkomst?
 

Betty

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
618
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Jag blev också beviljad 500k hos Collector i helgen. 3.4% UC. Lån ca 1.6m. Årinkomst 2.7m (även om man bara kan lägga in 1.5m som max på Lendo.

Någon som vet om man kan signera digitalt och hur snabbt de betalar ut?

Digital signering och slutgodkännande inom 48 h. Samlar du lån? Hur mycket blanco har du? Vad fick du för ränta?
 
D

Ddsy

Gäst
Poäng: 0
Digital signering och slutgodkännande inom 48 h. Samlar du lån? Hur mycket blanco har du? Vad fick du för ränta?


Fick ca 10% i ränta. Har 1.6m i blanco. Efter att jag hade signerat skuldebrevet så står det ”vi kommer nu behandla din ansökan och återkommer” på collectors hemsida nu. Ser ju lite läskigt ut, stod det samma för dig?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp